CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Aku yang jelita kui3x

Aku yang jelita kui3x

Tuesday, May 1, 2012

BIDANG BARU

Selepas menimba pengalaman hampir 2 tahun dalam bidang perbankan, so aku decide utk bekerja sendiri. Aku rasa dengan bekerja sendiri lebih mendatangkan kepuasan. Pertama, masa aku tak terikat dengan waktu operasi pejabat sebaliknya aku mempunyai masa yg lebih banyak untuk do some reasearch dan jumpa customer tanpa risau dengan call dari office. Yg patut aku risaukan sekarang ialah cara utk mendisiplinkan diri aku sendiri. Dan yg paling penting ialah bentuk perniagaan yg ingin aku ceburi. Dan akhirnya aku memilih bidang insurans..mengapa? nanti aku akan cite sebab munasababnya heh3x


INSURANCE COMPANY YG AKU BERMINAT :





0 comments:

Post a Comment