CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Aku yang jelita kui3x

Aku yang jelita kui3x

Wednesday, May 2, 2012

BERPURA-PURA?

Kwn aku komplen awat blog aku yang kedua ni cam serius je tak macam blog aku yang pertama http://zarinanaruto.blogspot.com/. Aku pun perasan lawak komedi aku semakin kurang skang. Tak macam dulu..mungkin akibat tekanan  kerja kot...aku rasalah. Tapi so far aku taklah rasa risau sgt kerana blog ini pun memang tujuannya dibuat untuk menunjukkan keseriusan aku kepada sesuatu perkara. Cuma aku bimbang aku menjadi bukan aku...maksudnya? Kadang-kala aku rasakan seperti aku berpura-pura...sifat kepuraan tidak dapat lari dari diri manusia. Adakalanya aku terpaksa menggunakan kaedah   kepuraan utk mengelakkan konflik. Hakikatnya, tanpa konflik pun aku sentiasa berpura-pura? Adakah ini satu pengakuan? Entahlah tapi hakikatnya kepuraan itu juga termasuk antara survivor of living dlm hidup kita sama ada kita sedar atau tidak....

Tapi hidup dlm kepuraan ni memang payah. Terutama perasaan bersalah, berdosa 2 macam ombak sentiasa bergelojak dlm diri kita. Pehhhh...kesimpulannya cubalah utk membuang jauh sifat kepuraan 2 wahai Zarina..huh! Nasihat tuk diri aku sendiri..korang mampu? Kui3x

0 comments:

Post a Comment